Tuesday, October 30, 2012

Beauty | Health

 

           
                       Assalamualaikum.


Saya nak share satu bende la ngan uols semua. Teruja nak story ni...Anak dara or mak dara diluar sana.
Saya adala makan satu produk ni. Tersangat lah bagus . Untuk kita2 kaum Hawa ni . Dari anak dara ke mak dara boleh makan bende alah ni. Pompuan macam kita2 ni memang suka nak cantik, awet muda , putih,kulit cerah,tegang. Dan paling best boleh turun berat badan dan maintain. Syok nyaa...Sape tak nak kan !! Dah fitrah wanita suka kecantikan . Kesihatan wajib kena jaga . Luar dalam kena jaga kan .hahaha . Lagi2 yang dah beranak pinak macam akk ni ha !

Caranya tak susah pun - just bancuh je dengan segelas air sejuk ( senang kan )
Saya makan satu sachet je sehari waktu pagi 1/2 jam sebelum makan - tak payah nak cucuk sana sini nak mantain . Just ambil bende alah ni je...

Ni la bende nya... Harganya cuma RM179 sekotak. Ada 15 sachet satu kotak ni.





Neelofa ( pelakon ) pun makan produk ni.... Kat bawah ni pulak INFO segala BENEFIT BELLEZA ni...




Banyak kan BENEFIT nya...Memang tak rugi ambil produk ni..Trust me ! Tengok hasil dibawah ni...



Ni saya yang dulu ( gambo tahun lepas time raya )...dengan anak bujang saya no 3


Saya sekarang... sangat puas hati makan produk ni . byk sangat perubahan pada diri saya ni . kulit makin ok . takde la slim sangat2 kan . just ok la bagi saya . hihi



Bagi sape2 yang berminat nak try tu...boleh la order dengan saya ye.. Apa tunggu lagi...!!
E-mel je ke - jamy_1973@yahoo.com atau WhatsApp - 0193767055

Jaga diri hiasi peribadi . OKbai.

No comments: