Monday, December 17, 2012

Fara Wedding @Kajang



        Assalamualaikum,


Entri kali ni saya mekap kan Fara untuk majlis nikah dan resepsi nya di Sg Merab Kajang. Majlis berlangsung pada hari yang sama. Nak pergi rumah Fara ni cukup la susah bagi saya la...sampai sesat-sesat saya dibuatnya. Last-last minta orang pergi ambil saya kat stesen minyak. Adehhhhhhh...Sampai je rumah... pengantin ni pun cakap memang ramai yang sesat nak kerumahnya...dari tukang pasang pelamin,canopy dan caterrer...heheh. Nasib la kan! Fara ni dah sedia cantik lawa. So memang tak susah la mekap wajah dia. Fara ni sangat humble, tak banyak cakap,tak banyak songeh. Pendek kata senang la dapat client like her. Very humble dan sangat senang bekerjasama dengan nya.

Pada bakal-bakal tunangan dan pengantin yang bakal menggunakan khidmat saya. Jangan risau dan takut untuk request konsep yang korang suka ok. Dan pada juga fake-eyelash yang macammana korang suka ok.
Jom layan gambar-gambar dibawah ni....OKbai





No comments: