Wednesday, December 5, 2012

Latest Job



              Assalamualaikum,


Lamanya saya tak mengupdate BLOG saya ni. Sebabnya saya tersangat la malas nya. Bila dah tiba time malas, nak buat apa pun tak nak ! huhu. Thats why sunyi sepi je kan..haha. Maafkan saya guys. Tapi ENTRI hari ni saya nak update my latest job. Syukur Alhamdulillah kepadaNYA, kerana sikit atau banyak rezeki tetap bersyukur. Okla, jom tengok hasil mekap saya dibawah ni OK. Ini kali kedua saya mekapkan client ni. Wajahnya takde masalah nak makeover. Kulit nya dah sedia cantik dan halus. So, senang kerja saya. Wajahnya pun dah sedia cantik dan ayu kan. Mekapkn dia untuk jadi pengapit for her bestfriend wedding.




Client yang ni pun mekap untuk jadi pengapit untuk bestfriend wedding jugak. Comel je client ni. Wajahnya pun takde masalah nak makeover. Mulus je kulit dia. Suka lahhhh...



Yang ni pulak adik pengantin sendiri. Cantik jugak orangnya. Pun takde masalah nak mekapkan nya. Kali ni saya agak bertuah dapat client yang 'senang' je kan. Alhamdulillah.



Haaaa...client ni model sambilan. Mekapkn sicantik ni untuk jadi model kereta kawannya. Ini kali kedua saya makeover Aina ni. First time mekap Aina last year. Suka saya mekap dia sebab wajah dia pun licin je. Dan tak banyak kerenah. Itu yang paling penting sekali.


Ok la, cukupla takat ni dulu. Nanti saya update lagi hasil kerja saya kat uols ok. Terima Kasih kerana singgah.

OKbai.

2 comments:

Juzailah Hasrul Huda.. said...

chantek3... :)

Unknown said...

maceh dear :)orangnya pun sume dah sedia cantik